FANDOM

Daron Leah Nefcy, Star Kötü Güçlere Karşı dizisinin yaratıcısı, yazarı ve yapımcısı. Disney Channel için bir animasyon dizisi yapan ikinci kadın. (İlk olarak Sue Rose tarafından yaratılan Pepper Ann dizisi) Ve Disney XD için bir animasyon dizisi yapan ilk kadın.

Ayrıca dizide Azize Olga'nın Islah Evi'nde, StarFan13, Sabrina Backintosh, Becky ve Pixie Prensesi karakterlerini seslendirmiştir.

Erken Hayatı

Daron Nefcy, Los Angeles, Kaliforniya'da doğdu. Kaliforniya Sanat Enstitüsü'nde okudu ve 2009'da bitirdi. Üniversite'de ilk orijinal karakteri olan Star Butterfly ile Cartoon Network'ün, Cartoonstitute (kaldırıldı) projesine katıldı.

Kariyeri

Daron Nefcy önceden Uzaylı Wander ve Robot and The Monster'da hikaye akışı revizyonisti olarak çalıştı ve MAD dizisinde grafik mühendisi ve tasarımcı olarak çalıştı. Daron Nefcy ayrıca 2010 yapımı bir aile filmi olan Elle: A Modern Cinderella Tale'de karakter tasarımcısı olarak çalıştı ve 2012 yapımı komedi antolojisi olan Holiday Road filminde yönetmenlik, yazarlık, karakter tasarımcısı ve animatör olarak görev aldı.

Dizide Aldığı Görevler

Hikayede Aldığı Görevler:

Birinci Sezon

İkinci Sezon

Üçüncü Sezon (Henüz Resmen Çevrilmedi)

Yazarlık / Hikaye Şemasında Aldığı Görevler:

Birinci Sezon:

  • Çöpçatan

Diğer Görevleri:

  • Yapımcı / Tüm Bölümler

Bilgi

  • Daron Nefcy, Bobby Miller ile evli.
  • Önceden Nickelodeon ve Warner Bros.'ta çalıştı.
  • Eagle Rock'ta yaşıyor.

Ek Bağlantılar