FANDOM

Bu Viki için oluşturduğumuz kurallar aşağıdadır. Tabi eğer bu kurallar ile ilgili bir değişiklik isteğin varsa Tartışma sayfasından bir gönderi açarak belirtebilirsin.

Bu Viki'de neler olmalı?

Bir animasyon dizisi olan Star Kötü Güçlere Karşı için oluşturulmuş bir arşivdir. Viki, SKGK evreni ile ilgili tüm detayları içerebilir. Bu detaylar kamera arkası detayları ve dizinin yaratılmasında emeği geçen kişiler ve dizinin kanalları (Disney XD ile Disney Channel) ile ilgili bilgiler bulundurabilir.

Dizi ile doğrudan alakalı olmayan bir içerik ekliyorsan, (Takım, Seslendirme Sanatçısı, Kanal gibi...) geçerli bir kaynak gösterdiğinden emin olmalısın.

Sayfaların nasıl düzenleneceğini görmek için Sayfa Düzenleme kısmına bak.

Bu Viki'de neler olmamalı?

Hayran Hikayeleri ve Hayran Resimleri

Lütfen kendinizin/başka birinin yaptığı hayran hikayelerini sayfalarda paylaşma. Bununla ilgili bir sayfa veya sayfa içeriği olmamalı. Viki'de sadece doğruluğundan emin olduğumuz ve dizide bahsi geçen olayları yazıyoruz. Hayran hikayeleri ve resimleri insanların kafa karışıklılığına yol açabilir.

Öznellik

Lütfen öznel bilgileri göstermekten kaçın. Kendi düşünceleri ifade etme. Madde/Sayfa yazarken de nesnel bilgi kullanımına özen göster."En güzel, en havalı, en iyisi, şöyledir efenim" gibi ifadeler kullanma.

[Nesnel Anlatım] Star Butterfly, Mewni krallığından gelen sihirli bir prensestir.
[Öznel Anlatım] Star Butterfly, Mewni Krallığının en güzel prensesidir.

Teoriler

Kendi yarattığınız / Bir yerlerden duyduğunuz teorileri buraya yazma. Herhangi bir kulaktan dolma bilgiyi buraya yazmamalısın. Veya "Bazı hayranlar şöyle düşünüyor: , Bazıları şunu diyor:" diye ifadeleri lütfen kullanma.

Peki dizi ile alakası olmayan içeriklerimi nereye paylaşabilirim?

Hayran içeriklerini paylaşmana izin veriyoruz. Tabi sayfalarda kullanmadığın sürece. İstediğin zaman Tartışma Sayfası'nda ve kendi kullanıcı sayfanda içeriklerini paylaşabilirsin.

Yasaklanma Sebepleri

Aklınızda bulunsun bu Viki'yi de, aynı dizi gibi +7 (7 yaş ve üzeri) tutmaya çalışıyoruz. Bu yüzden sayfalarda/resimlerde bulunan herhangi bir küfürlü/müstehcen içerik Yöneticiler tarafından kaldırılabilir, kullanıcı belirli bir süre veya tamamen yasaklanabilir.