FANDOM

Star Butterfly seri boyunca çoğu kez kıyafetini değiştirmiştir.

Başlıca giyilen kıyafetler Edit

1.KIYAFET

Deniz yeşili elbise kıyafeti Edit

  • İlk Görünüm: "Star Comes to Earth"
  • Son Görünüm: "Marco Grows a Beard"
  • Dikkate Değer Şeyler: Deniz yeşili rengindedir, ortasında açık mor bir ahtapot vardır, eflatun ve turuncu çizgili çoraplar ve gergedan tasarımlı botlar.
  • Giydiği Sayı: 9
2.Kıyafet

Gökkuşağı elbise kıyafeti Edit

  • İlk Görünüm: "Party With a Pony"
  • Son Görünüm: "Mewnipendance Day"
  • Dikkate Değer Şeyler: Turkuaz, kolsuz ve göğsünde dört renkli, dipte beyaz dantelli, ve elbisenin sağ altında beyaz bir ayıcıklı elbisedir. Ayrıca açık deniz yeşili ve mavimsi yeşilli çorap, üstünde tavşan resmi olan pembe, altı koyu pembe olan botlar ve etrafı sivri uçlu gri bir bilezik vardır.
  • Giydiği Sayı: 11
3.Kıyafet

Gökyüzü mavisi elbise kıyafeti Edit

  • İlk Görünüm: "Monster Arm"
  • Son Görünüm: "Interdimensional Field Trip"
  • Dikkate Değer Şeyler: Gökyüzü mavisi renginde kolsuz, yakasında ip olan kolsuz bir elbise. Belinin etrafında şeftali renginde bir çizgi ve yanında kırmızı renkte bir çizgisi vardır. Ayrıca küçük, gri renkte, yüzlü bir bulut çantası vardır. Çizgili mavi çoraplar, üste doğru gittiğinde dahada koyulaşıyor. Açık mavi renkte spor ayakkabıları ve tüyümsü, açık mavi ayak ısıtıcıları vardır.
  • Giydiği Sayı: 7
4.Kıyafet

Pijama Edit

  • İlk Görünüm: "The Other Exchange Student"
  • Son Görünüm: "Royal Pain"
  • Dikkate Değer Şeyler: Sade eflatun renginde, göğsünde açık mavi bir ay, eflatun ve açık mavi çizgili çoraplar ve bazen mor bir uyku maskesi.
  • Giydiği Sayı: 3

Diğer kıyafetler Edit

5.kıyafet

Kraliyet kıyafeti Edit

  • İlk Görünüm: "Star Comes to Earth"
  • Dikkate Değer Şeyler: Kabarık kolluklar ile zarif mavili bir elbise, üstü lacivert, eteği kabarık ve mavi, açık mavi süslü, kalpli iki ip ve ayakkabılarında açık mavi tüy olan koyu mavi ayakkabılar.
6.Kıyafet

Savaş zırhı Edit

  • İlk Görünüm: "School Spirit"
  • Dikkate Değer Şeyler: Bu zırh çoğunlukla demirden yapılma, kıvrımlı etekli, sivri uçlu gri botlu, göğsünde değerli taş olan, sivri omuzlar ve deniz filosu mavisi sivri ve kanatlı bir kask.
7.Kıyafet

Parti Elbisesi Edit

  • İlk Görünüm: "Birthday Party"
  • Dikkate Değer Şeyler: Kıvrımlı etekli eteği kalple süslenmiş, dakoltesi olan bir elbise ve yeşil çizgili çoraplar. İlk kıyafetindeki ile aynı ayakkabıları vardır ama farklı renkte ve kanatları vardır.
8.Kıyafet

Marco'nun Kıyafeti Edit

  • İlk Görünüm: "Sleep Spells"
  • Dikkate Değer Şeyler: Star Marco'nun kıyafetini psikolojik ders için rol değişimi olarak giydi.

Edit

9.Kıyafet

Balo Elbisesi Edit

  • İlk Görünüm: "Blood Moon Ball"
  • Dikkate Değer Şeyler: Kolsuz, eteğinin etrafında kalpler olan bir elbise, üzerinde kalp olan uzun botlar vardır.
10.Kıyafet

Yüzme kıyafeti Edit

  • İlk Görünüm: "Royal Pain"
  • Dikkate Değer Şeyler: Kısa bacak kısımlarıyla yeşil bir dalış kıyafeti ve yanında çiçekli bir yüzme başlığı

Edit

11.Kıyafet

Aziz Olga kılığı Edit

  • İlk Görünüm: "St. Olga's Reform School for Wayward Princesses"
  • Dikkate Değer Şeyler: Pantalon askılı siyah bir elbise, kollukları denk bir halde durmaktadır, kafa bandında gri boynuzlar vardır. Siyah sivri uçlu botları ve yanında siyah bir göz bandı.

Edit

12.Kıyafet

Kraliçe Edit

  • İlk Görünüm: "Mewnipendance Day"
  • Dikkate Değer Şeyler: Kabarık kolluklarla mavi bir elbise, ortasında çift kalp vardır, eteğinin sağ ve solunda ise koyu ve açık renkler vardır.

Edit