FANDOM

Star Butterfly
Tumblr ntdja2GL0R1sacwhio2 1280
Background information
İlk Bölüm "Star Comes to Earth"
Son Bölüm "Storm Castle"
Seslendirmen Eden Sher
Inspiration
Karakter Bilgisi
Tam İsim
Diğer isimler B-Fly
Prenses Guguklu Pantalon
Sihirli Kız
Star Yağlıyüz
Pislik İkiz
Yıldızgemisi
Tuhaf Neşeli Kız
Yaş 14
İş Mewni'nin Prensesİ
Echo Creek Akademisi değişimli öğrencisi
Mustakbel kraliçe
Affiliations
Hedef yanlış ellere sihirli değneğin düşmemesini sağlamak
Oskar'ın onu beğenmesi
Ev Butterfly Kalesi, Mewni (eskiden)
Diaz Evi, Echo Creek (şimdilik)
Akrabalar Kral Butterfly (baba)
Kraliçe Butterfly (anne)
Evcil Hayvanlar Lazerli yavru köpekler
Arkadşalar Marco Diaz
Bay Diaz
Bayan Diaz
Pony Kafa
Ferguson
Alfonzo
StarFan13
Minions
Düşmanlar Ludo
Ludo'nun Ordusu
Sevdikleri Canavarlarla savaşmak, başkalarına yardım etmek, sevimli yaratıklar, eğlenmek, Oskar, Marco'nun zil sesi
Sevmedikleri Aziz Olga'nın Şımarık Prensesler İçin Islah Okulu, Ludo, Tom, palyaçolar, sıkılmak
Güçler ve Yetenekler Sihir, saldırı becerileri, (Sihirli değnek olmadan ve onunla), boyutlarda gezmek (Boyutsal Makaslar sayesinde)
Silahlar Kraliyet Sihirli Değneği, gürzü, Kılıç
Kader
Replik "Yavru köpeklere bayılırım!"
"Çok tatlılar."
"Kucak!"
İmza
  1. sexy Prenses Star Butterfly, Star vs. the Forces of Evil çizgi serisinin baş kahramanıdır.Türkçe'ye Star Kötü Güçlere Karşı diye çevrilmiştir.Disney Channel'da ise Star ve Kötü Güçler olarak Türkçe'ye çevrilmiştir. Mewniform Krallığı'nın prensesidir. Şuan dünyada Diazların evinde yaşamaktadır.Disney Channel ve Disney XD kanallarında yayınlanıyor.

Kişilik Edit

Star enerjik ve dost canlısıdır. Eğlenmeyi sever, ve hayata objektif bir bakış açışı vardır. Başkalarına yardım etmeyi sever ve ne zaman birisini üzgün görürse onun neşesini yükseltmeye çalışır. O biraz pervasız, canavarlarla savaştığında veya vahşi birşeyler yaptığında. Onun gözünde yabancılar sadec henüz tanışmadığı dostlardır, birisinin duygularını incitmeyi asla istemez bilerek veya bilerek olmasa bile. Nasılsa, Star bencil olabiliyor, ilgi isteyince hayal kırıklığına uğramak onu rahatsız ediyor. Böylece, kolayca kıskanç olabiliyor. Star daima mutlu davranışlıdır ve her zaman başkalarının yüzüne gülümseme koymak ister. Ayrıca hedeflerine ulaşmak için çok çalışır ve bunun sonucunda uykusuz kalır.Ayrıca birden fazla kıyafeti vardır.

Görünüş Edit

Star'ın kıyafetlerini daha kapsamlı öğrenmek için, Star'ın kıyafetleri listesi'ne gidiniz.

Star 14 yaşında bir kız için ortalama boyadır. Mavi gözleri, dizlerine kadar ulaşan sarı saçları, ve yanaklarında kalp şekilleri vardır. Genellikle kırmızı renkli şeytan boynuzlu saçbandı takar ve saçlarını düz olarak aşağı bırakır, ama bazı zamanlar sihirli değneği ile saçlarını atkuyruğu veya ikili kuyruk yapar. Sırtında bir çift küçük mor kanat vardır, bunlar mewgenlik ten sonra çıkmışlardır.

Star çoğunlukla farklı kıyafet giyer, ama başlıca giydiği üç kıyafet:

  • Yeşil ve beyaz renkli, kollarında ve dibinde beyaz dantelli ve ortasında pembe türü belli olmayan bir şey vardır. Ayrıca turuncu ve pembe renkli çorap giyer, koyu eflatun renginde gergedan tasarımlı botlar giyer ve yıldız şeklinde yüzlü bir çanta taşır.En
  • Turkuaz, kolsuz ve göğsünde dört renkli, dipte beyaz dantelli, ve elbisenin sağ altında beyaz bir ayıcıklı elbisedir. Ayrıca açık deniz yeşili ve mavimsi yeşilli çorap, üstünde tavşan resmi olan pembe, altı koyu pembe olan botlar ve etrafı sivri uçlu gri bir bilezik takar.
  • Gökyüzü mavisi renginde kolsuz, yakasında ip olan kolsuz bir elbise. Belinin etrafında şeftali renginde bir çizgi ve yanında kırmızı renkte bir çizgisi vardır. Ayrıca küçük, gri renkte, yüzlü bir bulut çantası vardır. Çizgili mavi çoraplar, üste doğru gittiğinde dahada koyulaşıyor. Açık mavi renkte spor ayakkabıları ve tüyümsü, açık mavi ayak ısıtıcıları vardır.

Yetenekler Edit

Star'ın ona sihirli bir güç kullanabildiği, ve henüz tam anlamadığı aileden gelen bir sihirli değneği vardır. Onun sayesinde her türlü oluşum yaratabilir ve birisine tutarak ve büyüleri okuyarak istediği şeye dönüştürebilir.Bazı büyülerle istediği büyüyü yapamıyor.

Star ayrıca elleriylede dövüşebilir. Ya fiziksel olarak yada bir silah kullanarak.

Star ayrıca değneğini istediği başka birşeye de dönüştürebilir aynı bir gürz gibi.

Detaylar Edit

  • Gardrobu gökkuşağının her rengini içerir.
  • Ailesinin yanaklarında elmas şekli olduğunu göz önüne alırsak, Star'ın yanaklarında kalp olması genetik bir şeydir.
  • Ara sıra değneğin üst kısmını çiğner, bu bir tür tiktir.
  • Onun coulrophobiası vardır. (Palyaçolardan korkmak)
  • Star, Magical Princess Minky Momo adında ki bir Japon Animesindeki baş karakterine benzemektedir.
  • Garip olan, Star'ın gözünün üst kısmı ve kaşı saçları arasında görünebiliyor.
  • Star'ın yanağında ki kalper ruh haline göre değişir mesela sıkıldığında kum saatleri olur, öfkelendiğinde kuru kafa, bir fikri olduğunda ise yanan bir ampul.
  • "Sleep Spells" bölümünde Star'ın annesiyle sorunları olduğu anlaşılıyor.
  • "Diaz Family Vacation" bölümünde Star birkaç saniyeliğine tekboynuzlu kafasını düzgünce kesebiliyor, yani onun kağıt kesme konusunda bir yeteneği vardır.
  • "Blood Moon Ball" bölümünde Star ve Marco'nun ruhları onların birbirine bağlı olduğunu söyledi. Kanlı Ay efsanesi'de söylenildiği gibi.
  • Kore dublajında, Star büyüden önce "Shabang Shabang!" diyordur.
  • Star kendisi Mewni'deki halkın insan olmadığını söyledi. Daha doğrusu, "Mewmans" denilen bir insan türü.
  • Dizinin önceki kavramsal versiyonunda, Star aslında iyi notları olan ve güçleri olduğuna inanan bir kızdır. Sonra birisi onu daha büyük yapmalarını ve gerçekten güçleri olmasını söyledi. Ve Daron bunlara uyarak Star'ı sihirli güçleri olan ve başka boyuttan gelen bir prenses olarak değiştirdi.

Also on FANDOM

Random Wiki