FANDOM

Marco under construction
Yapım Aşamasında
Bu madde yapım aşamasında. Son sürüme geçene kadar bilgiler değişebilir. Star Kötü Güçlere Karşı Vikideki bu başlığın kaliteli olması için bu maddeyi düzenleyebilirsin.
Unutma, senin de boynuzların var.
―Tom, Star Butterfly'a[kaynak]

Thomas "Tom" Lucitor, Yeraltı Dünyası'nın prensi ve Star Butterfly'ın erkek arkadaşı. İlk olarak Marco Diaz'a düşman bir karakter olarak tanıtıldı fakat şimdi dostlarından biri.

Görünüşü Edit

Tom, dikenli ve somon-renkli saça, Soluk Leylak renkli bir tene ve üç adet kırmızı renkli (alnının ortasında olmak üzre) göze, Soluk turuncu ve ucu beyaz olan boynuzlara, sivri dişlere sahiptir. Is Another Mystery bölümünde uzun ve kırmızı bir kuyruğu olduğunu göstermiştir.

Genelde koyu ve soluk bir kırmızı onun üzerinde ise daire biçimindeki bir şeklin içinde koyulmuş bir yıldızdan oluşan bir tişört, pantolon olarak da gri üzerinde noktalar olan bir kemerin altında kapalı siyah, ve diken desenli bir pantolon giyer. Sağ kulağında bir küpe, sol kulağında ise iki adet ben vardır. Genelde yakışıklı olarak tanınır. Echo Creek'teki kızlar o yanlarından geçerken ona hayranlıkla bakarak fısıldamışlardır.

Kişiliği Edit

Tom genelde üfleseniz patlayıverecek bir kişiliğe sahiptir. Çok çabuk sinirlenir ve sinirlenince gözleri açık parlak kırmızıya döner ve bazen küt bir şeytani sesle konuşur. Neyse ki yaşam koçu Brian'ı kiraladıktan sonra öfkesini daha çok kontrol etmeyi başarmıştır, 53 günlük öfke kontrol serisi yakalamıştır. Genelde çok kontrolcü bir kişiliğe sahiptir. Her şeyin kendi istediği gibi gitmesini ister.

Kızgın olmadığı zaman. Tom çok canayakın ve kendini kontrol edebilen biri olabilir. Star baloya gitmek istemeyince onu bırakmıştır (Kanlı Ay Balosu), Bay Candle Endişelenir bölümünde ise Marco'yu dinlemeye karar vermiştir. Arkadüşmanlar bölümünde ise Marco için Mackie Hand'i ölümden döndürürek canlandırmıştır.

İlişkiler Edit

Star Butterfly Edit

StarAndTom

Star ve Tom birlikte yürüyorlar (Sezon 3)

Tom ilk olarak Kanlı Ay Balosu'nda Star'ın eski erkek arkadaşı olarak tanıtıldı. Star her ne kadar buna karşı olsa da, Tom Star ile tekrar bir araya gelmek istiyordu. Tekrar Kanlı Ay Balosu'nda Marco'ya karşı sinirlendiği için bir araya gelmek istememiştir.

Is Another Mystery bölümünde Tom, her ne kadar Star'ın Marco ile geçirdiği zamanı kıskansa da Mewni'de Star ile kalmak istemiştir. Her ne kadar batırsa da içten duyguları sayesinde Star ile bir araya gelmeyi başarmıştır.